środa, 13 lipca 2016

Ozonee w Najnowszej kolekcji 2016 !

Nadal nie wiem , jak mam tu zacząć pisać , jeśli chodzi o przywitanie , ale no może kiedyś się nauczę. Tak jak pisałem w poprzednich postach miałem zawitać tutaj częściej , ale z powodu tego że ostatnio dużo się u mnie dzieje zbytnio nie miałem na to czasu. Dziś znalazłem chwile wolnego by przysiąść i napisać mini post  i wrzucić zaległe zdjęcia. Mam zamiar wprowadzić trochę duże zmiany jeśli chodzi o prowadzenie bloga. Mam nadzieje ,że zmiana będzie na lepsze .

W tym poście chciałem wam przedstawić  Outfit ,który jest od marki Ozonee. Jestem z niego w 100% zadowolony. Jest to Outfit , który możecie wykorzystać w chłodniejsze dni, deszczowe np. taki jak dziś u mnie pada wiec myślę że  na pewno by się sprawdził. Na sobie mam z najnowszej kolekcji  2016 MARKI ATHLETIC kurtkę moro posiada ona dwie kieszenie jedną z boku a drugą na rękawie, dół , rękawy i kołnierzyk ze ściągaczami oraz biały T-shirt wykonany z bawełnianej , komfortowej dzianiny z efektownym nadrukiem na przodzie , do tego męskie jeansy i buty Jordany .



 
 
 
 
 
 


 
 
Fot. Anna Wesołowska
Kurtka moro-
http://ozonee.pl/product-pol-5675-ATHLETIC-0462-KURTKA-MESKA-CIEMNE-MORO.html
T-shirt-
http://ozonee.pl/product-pol-6152-ATHLETIC-9041-T-SHIRT-MESKI-BIALY.html#close


Zapraszam również na snapchat: norbix_x
instagram: norbix_official

Brak komentarzy: