poniedziałek, 9 maja 2016

FLY HIGH

Siemkaaa !
Wiem , że dawno mnie tu nie było i sporo czasu minęło od ostatniego wpisu, ale wszystko staram się teraz nadrobić , jak najszybciej będzie to możliwe . Jest maj ,czyli miesiąc MATUR , jedni z was pewnie musieli się z tym zmierzyć , tak samo jak i ja. Przede mną jeszcze maturka z geografii i dwa ustne - polski i angielski . Na tym zakończę temat ,bo zbytnio nie chce wypowiadać się jak na razie o maturze ,bo nie o tym miał być post.

Dziś chciałem wam przedstawić , ciekawy Outfit , który powinien wpaść w oko wielu z was, a mianowicie jest to czerwona bluza z czarnymi i złotymi dodatkami marki FLY HIGH, do której początkowo nie byłem zbytnio przekonany , ale po założeniu jej naprawdę robi wrażenie. Choć nie przepadam za kolorem czerwonym , tym bardziej że tu jest go mega dużo , to jednak jestem zadowolony z wyboru. Bluza jest wykonana w 100%  najwyższej jakości -materiał- dzianina dresowa.  Do tego czarne spodnie -Bershka i buty Jordany . FLY HIGH to marka STREETWEAR BRAND , link do ich strony znajdziecie pod zdjęciami na końcu postu, wbijajcie do nich na stronę , mają zarówno ciuchy dla chłopaków , jak i dla dziewczyn .












 


Fot. D.Piekarzewicz

 Zapraszam na instagrama : norbix_official
                                  snapchat : norbix_x

link do FLY HIGH -http://flyhighstore.pl/pl/

Brak komentarzy: