poniedziałek, 14 września 2015

Jesień z Ozonee !

 Siemanko !

Znalazłem chwile czasu i postanowiłem dodać jakąś notkę na blogu. Za dużo się rozpisywać nie będę. Jesień zbliża się coraz to większymi krokami, pewnie niektórzy z was to już poczuli.W branży modowej już od dawna możecie znaleźć wiele stylizacji typowo jesiennych. W kolejnym wpisie postaram się nie co więcej pokazać co modnego możecie znaleźć dla siebie. Zarówno dla mężczyzn jak i kobiet . Trochę odbiegając od tematu pisałem wam w jednym z postów na blogu ze kończyłem kurs prawa jazdy . Tydzień temu miałem egzamin . No i mogę wam powiedzieć ze udało się i zdałem za pierwszym razem ! Z czego jestem bardzo szczęśliwy i pewnie każdy by się cieszył na moim miejscu . Pozostało mi tylko odebrać prawko w ciągu 2 tygodni. Wiec jeszcze sobie troszkę poczekam żeby móc jeździć .


Jak już wiecie , od niedawna współpracuje z rożnym markami modowymi. Jedna z najbardziej rozwijających się  w Polsce jest marka Ozonee. Jest to męska marka. Na ich stronie znajdziecie najnowsze trendy modowe wysokiej jakości. Wpadajcie ! Mam dla was jedna ze stylizacji , którą wybrałem i myślę, że przypadnie komuś do gustu.


Outfit:
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Outifit od Ozonee :

Koszula- JEANSOWA KOSZULA MĘSKA Z DŁUGIM RĘKAWEM Z KOLEKCJI MARKI OZONEE -89,99zł
http://ozonee.pl/product-pol-3518-OZONEE-42-KOSZULA-MESKA-JEANSOWA.html

Spodnie- JEANSY MĘSKIE MARKI BRUNO LEONI. MODEL SLIM FIT TYPU BAGGY Z OBNIŻONYM KROKIEM, MOCNO PRZYLEGAJĄCE NOGAWKI OD KOLAN. DWIE KIESZENIE Z PRZODU I DWIE Z TYŁU-99,99zł

http://ozonee.pl/product-pol-4081-BRUNO-LEONI-047-SPODNIE-JEANSY-MESKIE-NIEBIESKIE.html#close
Buty-MĘSKIE TRAMPKI SNEAKERSY W PONADCZASOWYM STYLU, SZNURÓWKI I PRZESZYCIA W KONTRASTOWYM KOLORZE- 49,99zł

http://ozonee.pl/product-pol-3554-L-H-26TRAMPKI-SNEAKERSY-BIALE.html


Bransoleta czarna z czaszkami - Street Wood

Kurtka pilotka H&M -Tkaninowa kurtka pilotka z suwakiem z przodu. Kieszeń na piersi, oraz po bokach z suwakiem, jedna kieszeń wewnętrzna. Ściągacz przy szyi, rękawach i u dołu. Z podszewką z siateczki. -199,99zł

http://www2.hm.com/pl_pl/productpage.0297063002.html


Mam nadzieje ze się podoba Outfit :D

Wiecej możecie znaleźć u mnie na instagramie
nazwa to: Norbix_official oraz Ozonee

Snapchat : norbix_x

Fot. N Skalska

Wpadajcie , komentujcie, udostępniajcie i polecajcie znajomym !

Brak komentarzy: