poniedziałek, 21 września 2015

Autumn !

Kto nie lubi poniedziałku? Co to za pytanie , każdy z nas zapewne..., weekend minął zdecydowanie za szybko ja to każdy weekend dopiero co był piątek a tu już ten nieszczęsny  poniedziałek, nowy tydzień ,nowe wyzywania, kilka dni przerwy ,ale postaram się to nadrobić w najbliższym czasie , mam nadzieje że to się uda. Dziś miałem spotkanie w sprawie współpracy z prężnie rozwijającą się firma na świecie ,a mianowicie FM Group World . Pewnie wielu z was wie co to za firma i czym się zajmują lub też nie ma pojęcia , bo nie miała z nią styczności . Zobaczymy co z tego wyjdzie , na pewno dam znać co i jak .Musze się zastanowić i podjąć decyzje . Jutro wybieram się do Poznania , aby dowiedzieć się czegoś więcej o kierunkach na studia , plany na bliska przyszłość co zamierzam robić. Matura tuż , tuż wiec trzeba się w końcu na coś zdecydować. Dziś outift bardzo wygodny , myślę ze wam się spodoba.

Mam wam do zaoferowania świetną i w sam raz na Jesień  stylizacje. Jest to męska pikowana kamizelka ocieplana , koszula jeansowa z długim rękawem , jeansy marki BRUNO LEONI oraz trampki białe sneakersy w ponadczasowym stylu .

Moja propozycja od Ozonee na Jesień Outfit:
 






 












Outfit od Ozonee

  Kamizelka-

   Koszula -

    Spodnie-

   Buty-

          Zapraszam również na instagrama
              
  Norbix_official

        snapchat : norbix_x

            Wpadajcie do sklepu online Ozonee ! :D
                   Te i wiele inne  trendy jesienne znajdziecie u nich na stronie Zapraszam ! :D

                  Wpadajcie ! :D

              Polecajcie znajomym

Brak komentarzy: